Re: dyski powyzej 40 GB

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 13:57:22 MET

Michal Kawecki napisał:

> Raczej dobra rada.

Eeetam. W domu używam PQ od niepamiętnych czasów; nie twierdzę, że
nie miałem z nim nigdy problemów, ale uważam go za bardzo dobry
program. W pracy nie mam licencji na PQ i korzystam głównie z Ranish
Partition Manager oraz BootIt. Z nimi również miałem kilka przykrych
sytuacji (chociaż zawsze cało wybrnąłem z opresji), więc ciężko mi
powiedzieć, że którykolwiek z nich jest najlepszy. IMHO wszystkie są
bardzo dobre i świetnie się uzupełniają. Ale jakoś PQ podoba mi się
najbardziej. Może dlatego, że mam bzika na punkcie projektowania
interfejsów użytkownika (sporo programuję), a ten z PQ podchodzi
właśnie pod mój gust :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/