Re: Nagrywarki LG - blaski i cienie?

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 09:00:43 MET

A co do tych dysków gdyby nawet przez 1 miesiąc potraktowali je jakimiś
mocniejszymi testami (praca ciągła, częste uruchamianie itp.) to sami by
zauważyli że coś jest z nimi nie tak - przecież te usterki wychodziły już po
krótkim okresie używania, ja nacieszyłem się swoim 3 miesiące a komputrera
używałem wtedy ledwie parę godzin dziennie (i nawet nie defragmentowałem go
w tym czasie ani razu).