Re: znowu wiatrak na grafie rzęzi!!!!!!!

Autor: ADi <svspvb_at_jc.cy>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 07:08:17 MET

Nie tak dawno temu osobnik Marco zarzucił tekstem:
> Dnia Sun, 28 Nov 2004 16:59:36 +0100, ADi w pełni przekonany(a) na
> klawiaturce wystukał(a):

> I pewnie jeszcze zwrócą za benzynę i zapłacą stawkę godzinową za to
że
> musiałeś im dowieźć kartę. Jeśli doświadczyłeś w którymś sklepie
takich
> dobrodziejstw to prosimy o namiary sklepu...

Za benzynę nie zwracają i kaski też nie dają ale na miejscu wszystko
ładnie zostało zrobione. Miałem do wyboru: oddać kartę a oni odeślą do
producenta a w zamian dostanę inną na ten czas albo oni zrobią to na
miejscu w ramach gwarancji. Sklep to SFERiS.