Re: Upgrade biosu MSI-6191

Autor: Boomcha <boomcha_at_hatespam.gov>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 23:10:44 MET

Dnia Sun, 28 Nov 2004 20:00:39 +0100, marcin lewandowski napisał(a):

> Mam płytę MSI-6191. Na dole przy uruchamianiu jest
>
> AMD-75X-W977-6A6S2M4CC-00
>
> Sciągnąłem BIOS z witryny producenta, ściągnąłem Award FLASH Writer
> 7.90.1 (bo już ustaliłem z pomocą grupowiczów jakiś czas temu, że mam
> awarda).
>
> Odpalam dyskietkę startową z dosem z win98, potem awdflash.exe, podaję
> nazwę pliku z nowym BIOSem, awdflash odczytuje że "For:
> AMD-75X-W977-6A6S2M4CC-0" (JEDNO ZERO NA KOŃCU!) i "Flash type: WINBOND
> 29C020 /5V". Potem pojawia się tekst:
>
> The program file's part number does not match with your system.

> [...]

Ja nagrałem na dyskietkę nowy BIOS. Nie pamiętam rozszerzenia, ale coś jak
IBN? Nie pamiętam. Żadnych .EXE. Zrestartowalem system i pojawiło mi
"wciśnij F2 aby upgradeowac BIOS....wcisnolem i dalej już samo sie działo.

Tez kombinowałem wcześniej z .EXE'kami i programikami do flaszowanie
BIOS'a, ale nic nie wychodziło.

Po prostu. Czysta dyskietka, na niej nowy BIOS. Restart w włożona dyskietka
i tyle...i po restarcie wciśnięcie F2 - co oznacza, ze chce zaktualizować
BIOS.