Upgrade biosu MSI-6191

Autor: marcin lewandowski <www-usunto_at_saepia.net>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 20:00:39 MET

Mam płytę MSI-6191. Na dole przy uruchamianiu jest

AMD-75X-W977-6A6S2M4CC-00

Sciągnąłem BIOS z witryny producenta, ściągnąłem Award FLASH Writer
7.90.1 (bo już ustaliłem z pomocą grupowiczów jakiś czas temu, że mam
awarda).

Odpalam dyskietkę startową z dosem z win98, potem awdflash.exe, podaję
nazwę pliku z nowym BIOSem, awdflash odczytuje że "For:
AMD-75X-W977-6A6S2M4CC-0" (JEDNO ZERO NA KOŃCU!) i "Flash type: WINBOND
29C020 /5V". Potem pojawia się tekst:

The program file's part number does not match with your system.

I tyle. Rozumiem, co to dosłownie znaczy, jednak nie mam pojęcia czym w
tym kontekście jest "program file" i "system".

W komplecie do nowego BIOSu było readme w którym było m.in. napisane:

This BIOS is a Plug 'n Play BIOS, and has to be used with SST or Winbond
Flash Memory.

Co mam zrobić?

--
m.