Asus A7V880 vs Elixiry 512MB PC3200

Autor: PhoeniX <fenio_at_autograf.pl_[wytnij_to_ANTYSPAM>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 19:49:01 MET

Witam

Miałem sobie płytke Asrocka K7S8XE na SIS'ie i wszystko działało ok przy
procesorze Duron 1.4@2.1 (FSB 400) i pamięciach 1x512MB Elixir PC3200 (CL3)
ale zachciało się zmiany więc wymieniłem płyte na Asusa A7V880 na KT880 no i
zaczeły się problemy ze stabilnością. Po wielu testach wyszło na jaw że
winowajcą są pamięci które przy taktowaniu na DDR400 powodują zwieche lub
reset pod obiążeniem (kilka przebiegów 3dmarka). Na DDR333 wszystko działa
stabilnie (również przy asynch. FSB400/DDR333). Spróbowałem na DDR400 z
ustawieniem timingów na najwolniejsze jakie się da ale nic to nie dało.
Zwiększyłem też napięcie do 2.75V dla pamięci i również zwiesił się po 3
przebiegach 3dmarka2001 :-( Przekładanie pamięci do innych banków tez nic
nie dało. Zastanawiam się czy winą obarczyć pamięci czy też płyte Asusa ? Ta
sama pamięć na Asrocku śmigała na DDR400 bezproblemowo a na Asusie zwiecha
za zwiechą :( Co radzicie ? Wymiana pamięci jako jedyne rozwiązanie ?

--
Pozdrawiam
PhoeniX