Re: Problem z Radeonem 9550 Gigabyte

Autor: Kaktusak <rob_at_piast.trzepak.net>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 15:17:37 MET

> Coś ci robi problemy z Radeonem. Może po GeForce pozostały jakieś śmieci
> systemie - np. jakieś rivatunery albo inne pierdoły. Sprawdź dokładnie
> system, co Ci się przy jego starcie odpala.

No wlasnie o msconfig staram sie dbac zeby mi sie rozne smieci nie
podczepily, reinstalki systemu narazie nie robilem bo mysle o wymianie
wiekszej ilosci bebechow (plyta i procesor+ pamieci) i nie chcialym robic
kolejnej reinstalki za 3 dni
Wlasciwie to jutro mialem jechac po te nowe czesci ale po tych problemach
kompletnie mi sie odechcialo grzebac w komputerze
Z problemow to przypomnialo mi sie jeszcze za mialem w filmie tez dzis
jakies artefakty?takie roznokolorowe kwadraciki zamiast normalnego obrazu,
no i w ciagu tych dwoch dni radeona kilka razy obraz sie caly
skaszanil(wszystko w rozne linie i figury po sekundzie/kilku wrocilo do
normy)
Prawde mowiac z tym radeonem mam wiecej problemow w kilka dni niz przez
kilka lat uzywania GF
pozdr
RK