Re: Własciciel plyty gl. ASUS A7V8X (sata, glan) poszukiwany

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 00:51:50 MET

Przemo wrote:

> poszukuje osoby, [...] ktora posiada wyzej wymieniona plyte i
> zgodzilaby sie udostepnic swoja biosowa kosc w celu reanimacji mojej plyty.

Po co druga płyta? Ściągnij BIOSa z NETu, zagraj na dyskietkę i idź do
pierwszego, ale lepszego elektronika, to zaprogramuje kostkę!
Drugą sprawą jest fakt, iż ta płyta posiada "sektor ratunkowy": gdy mi
padło FLASHowanie, to widziałem komunikat: "Insert Disk with BIOS" (który
można ręcznie wywołać <Alt-F2>)... Jeżeli tego komunikatu nie masz, to
obawiam się, że spaliłeś już kostkę ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|