Re: Jaki laptop o 5000

Autor: ZB <asad_at_spam.gazeta.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 10:46:19 MET

Uzytkownik "Lechu" <kopetnik@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
news:e86iq097i3vpcl5ighmg0as6kg9cv8ac4u@4ax.com...
| Prosze oswieccie mnie, jakiego laptopa mam wybrac do 5kPLN? No i gdzie
| kupic? Zalezy mi na wyposrodkowaniu wszystkich cech - mocy sprzetu,
| wyposazenia, mozliwosci multimedialnych, jakosci displeja, czasu
| dzialania baterii. No i chcialbym cos dobrej firmy.
|
| Mozecie cos polecic za ta forse?

Nie napisales nic o gwaracji, a to wg mnie tez wazny element. Standardowo
masz 1 rok. Napisz do czego chcesz glównie uzytkowac ten sprzet. Teraz warto
wejsc w Centrino. Niestety to drozej kosztuje. Z obecnych na rynku poszukaj
czegos z Toshiby lub HP. DObrym jak mniemam rozwiazaniem dla Ciebie bylyby
FujitsuSiemens (Amilo). Chyba spelniaja wiekszosc twoich wymagan.

Pozdrawiam
ZB