Re: Nagrywarki LG - blaski i cienie?

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 09:54:44 MET

W artykule news:cob786$p47$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Andrea z adresu
<andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl> napisał(a):

> W zasadzie zgoda, z tym że napęd znakomicie pracuje na MW-DMA2, nie
> tylko na PIO4.

U mnie chodzi tylko na PIO4, co w niczym mi nie przeszkadza.
Masz ten sam model (CED-8120B) i udało ci się go zmusić do trybu DMA2?

> Może chodziło o płyty 99?

Płyt 99min nie testowałem, ale na stronie producenta pisało, że nagrywa CDR
90min, ale ich nie czyta.
Na stronce cdrinfo pisze to samo. Nie jestem pewien, ale być może opisy
dotyczą wersji z biosem 1.02 lub 1.03 (taki był mój egzemplarz fabrycznie).
W każdym razie, jak wyszedł bios 2.0, to go wgrałem - pamiętam, że poprawiło
to w moim napędzie korekcję błedów i być może dodało odczyt tych płyt 90min.

--
pozdrawiam
Adam M.