Re: wybór monitora LCD 19

Autor: abdesign <abdesign_at_nospam.wp.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 01:04:21 MET

> jesli 192T Ci odpowiadał to na pewno 910T tez będzie ok ale jak nie chcesz
> przepłacać to kup
> Belinea 101920B za 1880zł brutto (matryca samsung PVA, 25ms,178/178 250
> jasnosc 600 kontrast)
> Oglądałem tą belinee wczoraj w sklepie, pięknie swieci, egzemplarz miał 0
> bad pixli, 3lata gwar.
>

> za 2499 masz iiyame E481 25ms SIPS
> za 1850 Philips 190S 16ms TN+

dzieki za odpowiedz
wiadomo ze przeplacac nikt nie chce :)
niemniej jednak nie szukam jak najtanszego
monitora, moj budrzet zniesie 2500zl
chociaz jezeli te modele za 2tys
nie sa gorsze to sie im przyjrze
a co do tej iiyamy to matryca sips jest lepsza od pva?
cos tam niby czytalem na ten temat ale jak to wyglada w praktyce?

pozdrawiam artur