Re: wybór monitora LCD 19

Autor: Friend <uniwersalny_at_wp.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 20:56:40 MET

> mam dylemat zwiazany z kupnem monitora 19"
> nie mam specjalnie duzych doswiadczen
> w obcowaniem z monitorami lcd
> w zasadzie tylko z jednym mialem wystarczajaco
> dluga stycznosc - samsung 192t - jestem z niego
> zadowolony (w pracy - teraz szukam czegos do domu)
> czy w podobnej kwocie mozna kupic cos lepszego?
> jak do tego ma sie 910t samsunga albo
> podobne cenowo modele innych producentow?

jesli 192T Ci odpowiadał to na pewno 910T tez będzie ok ale jak nie chcesz
przepłacać to kup
Belinea 101920B za 1880zł brutto (matryca samsung PVA, 25ms,178/178 250
jasnosc 600 kontrast)
Oglądałem tą belinee wczoraj w sklepie, pięknie swieci, egzemplarz miał 0
bad pixli, 3lata gwar.

za 2499 masz iiyame E481 25ms SIPS
za 1850 Philips 190S 16ms TN+

GM