Re: Serwer - wyciszanie (zasilacz, procesor)

Autor: ambro [wawa] <ambro2zaduzospamu_at_op.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 00:29:10 MET

> czy w praktyce taki procek może działać na
> chłodzeniu pasywnym ? Jeśli macie jakieś doświadczenie w pasywnym
> chłodzeniu
> to proszę o podanie modeli solidnych radiatorów dających się dopasować
> do
> gniazda S370. Z góry dziękuję za pomoc :o)

Mam celerona 633@855 i cooler Zalman CNPS3100+ (charakterystyczny
miedziany wachlarz). Chodzil stabilnie bez wiatraka, przy pelnym
obciazeniu 55st.C. Podejrzewam, ze taki cooler dla celka 466 (mimo
wyzszego napiecia w stosunku do 633) wystarczy w zupelnosci :) Ale to
tylko moje podejrzenia, poczekalbym jeszcze na inne opinie :)

pozdrawiam
ambro