potrzebna pomoc w wyborze drukarki

Autor: Anna G. <animad_at_wp.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 18:45:40 MET

Witam,
Pisze na tej grupie, bo nie znalazlam innej odpowiedniej, dlatego
przepraszam jesli nie do konca na temat...

Chce kupic drukarke, polecono mi Canon ip3000, nie jestem jednak pewna czy
dysza jest przytwierdzona do samej drukarki czy do pojemniczka na
atrament...- jesli ktos jest zorientowany to prosze o wyjasnienie.

No i generalnie chcialabym sie poradzic... moze moglibyscie mi polecic
drukarki wedlug Was dobre, interesuje mnie cos w granicach 550, max 600zl,
tusze musza byc w osobnych pojemniczkach, najlepiej zeby mozna bylo je
samemu napelniac no i zeby dysza byla prztwierdzona do poj.na atrament,

Z gory dziekuje za pomoc
Pozrawiam
Ania