Re: powazny :))) problem z instalacja XP - ohci1394.sys b.dlugie

Autor: Darek <dariuszbala_at_antikspamik.op.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 17:47:28 MET

wg mnie nie posiada portu iee1394

tak byl robiony format wlacznie ze zdjeciem i ponownym zalozeniem partycji

inf brzmi ze
hmmmm....
nie moze skopiowac pliku ohci1394.sys

jestem w tej chwili w pracy a komp w domu
ale na 99% to wlasnie tak

plytka cd jest ok - przegralem na dysk i instalowalem tez z dysku
rowniez to samo

jesli bedzie inaczej to sie wkrotce poprawie

Użytkownik "Hubert Bednarczyk" <arthub@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> ohci1394.sys to ma zwiazek ze sterownikiem portu iee1394 , ktorego ta
plyta
> nie posiada .Czy instalowales kiedykolwiek lub masz zainstalowny
kontroler
> iee1394?
> Jesli tak to trzeba go usunac. Nie wydaje mi sie zeby problemem bylo
nawet
> jesli zainfekowanie wspomninym wirusem. Czy miedzy kolejnymi instalacjami
> robiony byl absolutny format dysków? Jak brzmi dokladnie informacja o
> [...]
ACPI

RIPPER