Re: powazny :))) problem z instalacja XP - ohci1394.sys b.dlugie

Autor: Hubert Bednarczyk <arthub_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 13:39:27 MET

ohci1394.sys to ma zwiazek ze sterownikiem portu iee1394 , ktorego ta plyta
nie posiada .Czy instalowales kiedykolwiek lub masz zainstalowny kontroler
iee1394?
Jesli tak to trzeba go usunac. Nie wydaje mi sie zeby problemem bylo nawet
jesli zainfekowanie wspomninym wirusem. Czy miedzy kolejnymi instalacjami
robiony byl absolutny format dysków? Jak brzmi dokladnie informacja o
bledzie?