Re: karta TV i szum zamiast dżwięku

Autor: awalon <awalon_at_gazeta.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 17:15:30 MET

> Na jakim chipie ta karta chodzi? Są uniwersalne drivery WDM pod XP do
> nich. Wczoraj po dwóch miesiącach ciężkich bojów udało mi się
> uruchomić pod Windows XP kartę na BT848.

dokładnie ten sam chip, zapomniałem wspomnieć...

> Ja odbieram TV z ziemi i wszystko mam ok, łącznie z dźwiękiem. Mam
> tylko problem z rozdzielonym na wszystkie gniazda w domu sygnałem z
> tunera Cyfry+. Też nie potrafię dostroić dźwieku, chociaż na każdym TV
> w domu działa poprawnie. Podejrzewam standard dźwięku (PAL DK/BG)
> ustawiony na tunerze na ten zachodni (lub na odwrót :) ), a tuner TV w
> komputerze ustawiony na sztywno - tym bardziej, że dźwięk działa mi
> pod bTV (strojonym ręcznie!) a pod takim DScaler już mam tylko obraz.

DScaler'a też próbowałem, też tylko obraz. Natomiast nie próbowłąme bTV,
jeżeli nie jest za ciężkie, to poproszę na mail'a.

> Nie pamiętam skąd ściągałem te drivery, ale jedne poszły chyba stąd
> http://www.tv-cards.com/ .
>
> Mogę też wysłać parę rzeczy na maila, jesli chcesz.
> Ale doprecyzuj co to za chip i czy masz np. w bTV mozliwość wyboru
> standardu dźwieku (F3 w bTV - prawy górny róg (u mnie jest
> "zaciemnione").

dokładnie tak sak samo, pole wyboru mam zaciemnione. Jeżeli to nie jest
dla Ciebie kłopot, to wysyłka na mail'a driverów lub oprogramowania,
które Tobie pomogły będzie jak najbardziej wskazana, dzięki!

--
Pozdrawiam, Artur