Re: Porównanie nagrywarek DVD

Autor: Maxi77 <maxi77_at_nospam.go2.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 14:53:19 MET

Użytkownik "Gupik" <gupik@NOSPAMpiasta.pl> napisał w wiadomości
news:co5a4n$hfe$1@inews.gazeta.pl...
> Chciałnym się zapytac o opinie tych 2-ch nagrywarek DVD, będzie ona w moim
> kopie jako 1 napęd, jak one radzę z odczytem płytek DVD I CD\RW ??
> chciałbym również się zapytać jak one razdzą z kopiowaniem zabezpieczonych
> płytek CD\DVD ?? sprawa jest trochę pilna, zwłaszcza że interesują mnnie
> opinie sprzętu z wgranym nowym Biosem, i czy wgranie nowego Biosu nie
> powoduje utraty gwarancji ?? za wczelkie info, Dzięki :)
>
> 1. TOSHIBA SD-R5372B
> 2. Pioneer 108
> 3. LiteOn 1633S lub podobna
> 4. NEC3500

Witam
Tez mialem problemy z wyborem nagrywarki w ostatnim czasie.
Czytalem duzo porownywalem i mialem swoich faworytow albo Pioneer - 108D
albo LITEON-1633S lub NEC 3500A.
Dobrym rozwiazaniem bedzie jak sobie poczytasz forum na www.cdrlab.pl lub na
www.cdrinfo.pl choc z mojego doswiadczenia wolalem czytac to pierwsze testy
niz te co byly na cdrinfo.pl
Jesli chodzi o Toshibe nie czytalem wogole o niej i nic nie wiem na jej
temat. Moja znajoma ma DVD Toshibe otwarzacz tej firmy i nie przekonuje
mnie.Niektore plytki co nagrywalem na LTR-52327S wogole nie czyta ten
odtwarzacz DVD.

Po przeczytaniu forum odrzucilem LTR-1633S bo wypadal gorzej jesli chodzi o
nagrania jakosciowe plyt DVD.Lepiej o wiele wypadly ND-3500A i Pionner 108D.

Po wzglednym czytaniu forum i innych testow okazuje sie,ze Pionieer dobrze
wypala plyty jakosc nagrania jest dobra a to najwazniejsze,jak wypalona
plyte masz z minimalnymi bledami badz zerowymi. To samo jest w przypadku
NECA 3500A
W przypadku LTR-1633 sa juz problemy.

Kazda nagrywarka ma swoje zalety i wady:
NEC ma bardzo dobra jakosc nagrania oferuje bardzo dobre parametry jedynie
jaka ma wade to nie zbyt mocna korekcja bledow DVD.
Na razie nie zauwazylem tego, ale wszelakich testach to wykryli.

Pionieer ma dobre jakosc nagrania jak NEC ale nie oferuje kilku istotnych
rzeczy co ma nec :D

Pozdr.
Maxi77