problemy z kompem kupionym na allegro cdn.

Autor: Nekroskop <malecki.piotr_at_idea.net.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 14:51:46 MET

Witam,
    Pisalem juz na grupe w tej sprawie dosc duzo.
Postaram sie strescic w kilku zdaniach.

Mam procka i plyte kupiona na allegro (Athlon 2100 XP+, oraz plyte MSI 6712)
Jak ustawiam zworke na plycie na czestotliwosc taktowania magistrali 166
Mhz, to komp wogole nie wstaje.
Jeśli zworka jest na 133 to chodzi, owszem, ale niestabilnie, co 5 min.
restartuje mi system.
Jak ustawie na 100 to wszystko jest ok, ale wtedy mam Athlona 1500 +, bo tak
go rozpoznaje.

Napewno nie jest to kwestia chlodzenia, poniewaz to sprawdzilem.
Pamieci sa 100% sprawne.

Przychodza mi do glowy 3 rzeczy

1) walniety procek
2) walnieta plyta