Re: Sklepy w USA???

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 00:33:51 MET

Zbyszek wrote:
> ogolnoelektroniczne:
> Bestbuy
tylko promocje, zwyczajnie drogi jest
> Circuitcity
a tu sie trafiaja okazje
> komputerowe:
> bestbuy
jw ;-)

> Na HP w Polsce napewno nie honoruja, na Delle _podobno_ honoruja, Toshiba
> _podobno_ nie. Inne nie wiem. Generalnie z gwarancja Wordlwide to jest tak,
> ze nie obejmuje Antarktydy, Afryki Srodkowej, Pirenejow, Polski i wybranych
> regionow Himalajow.
Do DELL'a nie potrzeba podobno nawet gwarancji, wystarczy tag serwisowy
na obudowie. Ale za to drodzy sa cholernie :( Aha, i kabelek zasilacjacy
  albo na allegro kupisz, albo samorobke, bo to nie jest taka typowa
"koniczynka"...

No i polecam www.pricegrabber.com oraz www.ebay.com oczywiscie.
Rozpietosc cen - kosmiczna, niektore sklepy maja dwa razy drozej ten sam
towar. ALe patrzac na kurs dolara - na pewno warto.

WL