Re: Sklepy w USA???

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 22:47:15 MET

"Marinetta" <kaola@interia.pl> wrote in message
news:co5jfa$lh0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jaki internetowe sklepy polecacie w USA???
> Chce kupic laptopa a znajomy za miesiac z USA wraca ale nic nie kuma z
> komputerow i musze dokladnie mu model wskazac. Jak jest z gwarancja ???

ogolnoelektroniczne:
Bestbuy
Circuitcity
komputerowe:
bestbuy

Na HP w Polsce napewno nie honoruja, na Delle _podobno_ honoruja, Toshiba
_podobno_ nie. Inne nie wiem. Generalnie z gwarancja Wordlwide to jest tak,
ze nie obejmuje Antarktydy, Afryki Srodkowej, Pirenejow, Polski i wybranych
regionow Himalajow.
Jak mieszkasz blisko zachodniej granicy, to taka moze sie Tobie przydac taka
historyjka - znajomemu zepsul sie laptop HP (dysk) - u nas - dystrybutor HP
na informacje o modelu: "to model amerykanski - nie obowiazuje u nas
gwarancja", pewna firma (przedstawiciel serwisowy HP) stwierdzila, ze za
100zl zgodza sie podjac probe zalatwienia naprawy jako gwarancja, ale w
razie niepowodzenia obciaza kosztami. Znajomy pojechal do Berlina, zadzwonil
do tamtejszego serwisu HP, po wyjasnieniu co jest grane uslyszal takie
pytanie: "prosze o adres i godzine w jakiej mozna odebrac laptopa". No i
przyjechal kurier i go odebral. Po jakims tygodniu dostal naprawiony z nowym
aku (laptopy do serwisu oddaje sie bez aku) ;)

pozdrawiam
Zbyszek