modem nie chce wybrac numeru :(

Autor: novax <novax_at_USUN-TO.wp.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 21:41:25 MET

 Witam,
mam modem jeszcze nigdy nieużywany, kupiony dwa lata temu w zestawie
komputerowym. Ostatnio chciałem wysłać z niego fax i okazało się, że modem
nie jest w stanie wybrać numeru! na komendy AT reaguje poprawnie jednak gdy
dochodzi do próby wybrania numeru (atdt lub atdp) wywala NO DIALTONE
(podłączony jest do sprawnej linni). Włączyłem opcję "łącz bez oczekiwania
na sygnał centrali" to teraz po "wybraniu" numeru myśli w nieskończoność.
Sprawdzałem telefonem że modem nawet "nie podniósł słuchawki". Co z tym
fantem zrobić?

Modem to karta PCI
oznaczenai z czipu na karcie:
Conexant SmartHSF
11242-11
E98239.1
0048 KOREA V90

drivery ściągnięte ze strony producenta. Windows przyjął drivery i nie
zgłasza żadnych konfliktów. Diagnostyka windowsa też potwierdza że modem
jest ok.
Testowane na Windows Server 2003 i Windows XP - na obu ten sam objaw.
Sprawdzane na 2 różnych kablach, różnych komputerach i różnych liniach i
zawsze ten sam efekt. Da się to jakoś naprawić? lub chociaż sprawdzić co
jest nie tak?

--
novax