Przerwana instalacja XP.

Autor: Lollo <jebajsie_at_chuju.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 21:40:43 MET

Witam! Usiłuję(5te podejście) zainstalować XPPro SP2. Instalka uparcie
zatrzymuje sie na 2 minuty do końca, sądząc po pasku
postepu("Zapisywanie ustawień"), komp raczej nie wisi, myszka funguje.
Podmieniałem już RAM, BIOS zaktualizowałem już wcześniej, miszałem w
ustawieniach BIOS. Co moze być źle? Szukać BADa na dysku? Sam juz
zgłupiałem, jeszcze nie miałem podobnego przypadku. Moze spróbować
instalki SP1??? Hmm...
Konfig: Asrock K7S8X 3.01, Sempron 2500+, Vdata 256/400, Barracuda 40GB,
VGA GF2MX400/64.
Każda pomoc mile widziana!

--
Pozdrówka! Kuba Calów