Re: AKTYWNY PRZEDLUZACZ?

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 21:05:17 MET

Witam,

>to jeszcze inne pytanie,
>czy jest mozliwe podlaczenie dwoch klawiatur do jednego portu PS/2
>i mowie tu powaznie,
>chodzi mi o to zeby byla sobie jedna ladna klawiatura na wysuwanej tatce w
>biurku,
>i 2 klawiatura ktora bylaby mobilna (bezprzewodowa) czy tak mozna?
>albo zeby jedna byla w USB a 2 w PS/2,

Jedna na PS/2 a druga na USB, albo dwie na USB. Testowałem to ze
względu na problemy z klawiaturą USB na niektórych kernelach przy
instalacji (dopiero chyba od jądra 2.6.x klawiatura USB działa "od
kopa" za to nie działa myszka na PS/w :) ).

Pozdrawiam,

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała
GG: 2904275 email: motaboy@poczta.onet.pl