Re: AKTYWNY PRZEDLUZACZ?

Autor: Piotr K. <interkas_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 23:30:01 MET

> BTW:
> Pytanie do ludzi ktorzy przecwiczyli to w praktyce - wiele modeli drukarek
> HP ma zarowno port roznolegly jak i USB. Czy mozna podlaczyc taka drukarke
> do 2 komputerow rownoczesnie - do tego w poblizu przez port rownolegly z
> kablem ~1,6m a do drugiego za pomoca USB [w tym przypadku aktywnego ~10m]?
> Takie rozwiazanie byloby dla mnie w domu duzo wygodniejsze - prostsze
> i tansze niz printserwer.

to jeszcze inne pytanie,
czy jest mozliwe podlaczenie dwoch klawiatur do jednego portu PS/2
i mowie tu powaznie,
chodzi mi o to zeby byla sobie jedna ladna klawiatura na wysuwanej tatce w
biurku,
i 2 klawiatura ktora bylaby mobilna (bezprzewodowa) czy tak mozna?
albo zeby jedna byla w USB a 2 w PS/2,