Re: Wybór słuchawek...

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 18:07:01 MET

Zobaczcie, co napisał(a) Witiia w poście
news:co531s$5gm$1@news.onet.pl !!!
> chodzi Ci o Philips SBC HP195? Ja też jestem super zadowolony :)

Nie mam przy sobie... W każdym bądź razie pojedyńczy kabelek, małe kropeczki
(czerwona i niebieska) do rozpoznania który głośnik na które ucho :D
Szczegóły mógłbym podać dopiero jutro, ale przypuszczam że nie ma innego
modelu wielkich hełomofonów w tej cenie...

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***