Re: Padł pecet :(

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 18:02:53 MET

Zobaczcie, co napisał(a) Darek w poście
news:co4h9o$2b0$1@atlantis.news.tpi.pl !!!
> Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć.
> A jeżeli AT to będzie problem z dostaniem takiego zasilacza?
> Pozdrówka
> Darek

Zazwyczaj w AT przed włączeniem nie ma luzu na przycisku power, a jak
wciskasz power aby go włączyć, pojawia się mały luz. Poza tym z zasilacza
oprócz wiązki przewodów do dysków, płyty gł. itd jest jeszcze drugi gruby
czarny (zazwyczaj) kabel prowadzący własnie do włącznika.

Jeżeli tak to moge odstąpić za free, bo zostało mi tego troche ;-)

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***