Re: Zasilacz FEEL 350watt

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 16:58:36 MET

Jacek Maciejewski wrote:

> Nie myl encyklopedii z wyrocznią pytyjską ;) Za encyklopedią stoi
> encyklopedysta wspomagany z rzadka przypadkowym fachowcem, a za moja
> opinią utarty zwyczaj, na co dzień weryfikowany przez kontakt z
> innymi fachowcami i z literaturą fachową. Czyli mam co najmniej tak
> samo rzetelne podstawy opiniować, a może nawet lepsze.
> Mogę się zgodzić że zakres znaczeniowy tych obu słów jest dosyć
> płynny i nie do końca ustalony (kabel to np. także gruba lina
> stalowa, cuma a przewód to również rurka, np. przewód moczowy), fakt,
> [...]
Ja tez mam kontakt z branza elektryczno-elektronicza (jestem inz.
elektrykiem) i wg mnie kabel jest to cos o bardziej skomplikowanej
budowie niz przewod.
wydaje mi sie tez ze w tym przypadku nie jest to wielka roznica i nie
jest duzym bledem nazywanie przewodu kablem zwlaszcza przez laika ;-)

PS
Jak robilem z kolega prace dyplomowa to moj kolega powiedzial do
prowadzacego ze korki sie spalily. Prowadzacy zagotowal sie jak to
uslyszal ;-)

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660