Re: Zasilacz FEEL 350watt

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 14:01:31 MET

> http://encyklopedia.pwn.pl/

Nie myl encyklopedii z wyrocznią pytyjską ;) Za encyklopedią stoi
encyklopedysta wspomagany z rzadka przypadkowym fachowcem, a za moja
opinią utarty zwyczaj, na co dzień weryfikowany przez kontakt z
innymi fachowcami i z literaturą fachową. Czyli mam co najmniej tak
samo rzetelne podstawy opiniować, a może nawet lepsze.
Mogę się zgodzić że zakres znaczeniowy tych obu słów jest dosyć
płynny i nie do końca ustalony (kabel to np. także gruba lina
stalowa, cuma a przewód to również rurka, np. przewód moczowy), fakt,
ale tym więcej ostrożności powinno się zachować chcąc zostać dobrze
zrozumianym.

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440, Codegen 300W***