Co moze byc powodem ? [BIOS]

Autor: jacek <jacek_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 13:11:46 MET

Witam

Ostatnio do mojego kompa :
    Barton2500+,
    Epox 8rda+,
    radeon9000pro - 128mb,
    cdrw LG,
    cdrom LG,
    sieciowka (poza ta co jest na plycie),
    hdd0 - 60 GB WD,
    hdd1 - 160 GB WD,
    wentylator 350 W

dolozylem karte TV Pixel View TV - ta zwykla bez radia FM, i nagle przy
restarcie w Windowsie
i na przycisku Reset - komp zatrzymuje sie na etapie wyszukiwania hddkow
(napedow) lecz klawiatura sie nie
zacina, niemniej nie mozna wejsc do biosu - ponowny restart juz blokuje
klawiature i nadal zatrzymuje sie przy
skanowaniu napedow - co ciekawe dopiero wylaczenie kompa i ponowne jego
wlaczenie pozwala na normalne przejscie
tej procedury i normalny start ...

pierwsze co mi przyszlo na mysl to wentylator - ze niby zaslaby - wiec
odpialem cdrom i cdrw, reszta pozostala bez zmian, niestety niczego to nie
zmienilo, po wyjeciu karty TV - wszystko wraca do normy... czy to moze byc
jednak wentylator czy moze cos kolo tematu przerwan i konfliktow, albo moze
jakis konflikt na poziomie radeon+karta tv ?

jesli ktos z Was ma jakis pomysl prosze o podpowiedz - chcialbym zachowac ta
karte w kompie ... no ale jesli bedzie robila problemy :( to nie wiem ;(

pozdrowka