Re: Napiecia z zasilacza - chyba za niskie...

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 12:52:17 MET

Dnia Thu, 25 Nov 2004 09:24:46 +0100, akanid napisał(a):

> no wlasnie u mnie w BIOSIE podaje ze sa poprawne a speedfan twierdzi ze sa
> takie jak napisalem czyli za niskie. Nie mam mozliwosci sprawdenia napiec
> multimetrem bo takowego nie mam a nawet jakbym mial to nie wiedzialbym jak i
> co dokladnie zmierzyc no ale w tym to by juz ktos pomogl :) wiec pytanie
> teraz takie:
>
> na ile mozna wierzyc speedfanowi ??

...ooooo teraz doczytalem. To sporo zmienia w sprawie.
Bios raczej klamac nie bedzie, przynajmniej nie wiecej niz moze wynosic
blad pomiarowy czujnikow na plycie. Zazwyczaj jest on mniejszy niz 0.6V :-)

GLide

PS. Ja bym i tak zmienil zasilacz. Dla swietego spokoju - stary sprzedal
zeby zminimalizowac koszta.

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]
[Gainward GF4-PP Ti4200@4800, Viewsonic VX900-2, Winfast TV2000 ]