Re: Napiecia z zasilacza - chyba za niskie...

Autor: akanid <akanid_at_poczta.fm.spamingtrap>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 09:24:46 MET

Użytkownik "Bernard" <Bernard@earth.net> napisał w wiadomości
news:co4333$el1$1@mamut.aster.pl...

> Tak to jest, kiedy się wierzy odczytom speedfana. U mnie 5V pokazuje
> jako 2.8. To samo napięcie zmierzone przez BIOS jest poprawne.
>
> Popatrz też na Vbat - widać, że za duże. Pewnie bateria Chiefteca 500W ;)

no wlasnie u mnie w BIOSIE podaje ze sa poprawne a speedfan twierdzi ze sa
takie jak napisalem czyli za niskie. Nie mam mozliwosci sprawdenia napiec
multimetrem bo takowego nie mam a nawet jakbym mial to nie wiedzialbym jak i
co dokladnie zmierzyc no ale w tym to by juz ktos pomogl :) wiec pytanie
teraz takie:

na ile mozna wierzyc speedfanowi ??

pozdrawiam
akanid