Re: Zmiana zasilacza i niewstajacy komp [help!]

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 11:32:23 MET

> Choc szczerze mowiac przespalem sie z tym problemem i tez mi sie zdaje,
ze
> to przez coppershima (ktore jest jakby "naokolo" rdzenia) radiator moze
nie
> dotykac procka, i MB moze dbac o to, zeby od razu przy starcie ten sie
> wylaczal, ech - dam znac.

Mieliscie tak samo racje, jak i mnie sie wysnilo :-)

Wstyd sie przyznac, ale nie dosc ze nie zdjalem folii z coppershima (tak
byla przyklejona ze nie bylo jej widac...), to na dodatek zamontowalem go
nie w ta strone i procesor praktycznie nie dotykal radiatora...

Poza tym oczywiscie zdolalem ciutenke ulupac kawalek plastikowego
trzymadla od radiatora na plycie (dzieki wam tfurcy POTWORNIE MOCNYCH
ZAPINEK COOLERMASTERA) i znow sie przekonalem, ale zdejmowanie radiatora
nie jest ani proste ani przyjemne...

Yhhh...

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055