Re: Zmiana zasilacza i niewstajacy komp [help!]

Autor: Adam 'Adak' Kepinski <adak__at__acn_._waw_._pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 10:20:21 MET

Ok, to zaczynam wyjmowac zasilacz - niby big tower, a o wyjeciu procka bez
wyjecia zasilacza moge zapomniec...

> Generalna zasada - kupujesz nową część wsadzać i sprawdzać czy chodzi,
> dopiero później można brać się
> za swó złom, wtedy napewno wiesz o co chodzi.

No, ale tylko coppershim byl niesprawdzony ;-)

Choc szczerze mowiac przespalem sie z tym problemem i tez mi sie zdaje, ze
to przez coppershima (ktore jest jakby "naokolo" rdzenia) radiator moze nie
dotykac procka, i MB moze dbac o to, zeby od razu przy starcie ten sie
wylaczal, ech - dam znac.

--
Adam Kepinski adak Adak
[ dzis bez sig'a, bo w potrzebie ]