Acronis i zaginione partycje.

Autor: żuko / Shark von Cygnus <shark>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 01:35:03 MET

Witam,

Znajomy właśnie się skarżył:

Zainstalował na kompie program Acronis (to taki Ghost, tyle że
polski). Tenże Acronis ma też opcję multi-boot. Chciał to zastosować,
zainstalował, a tu co? Na drugim fizycznym dysku (nie systemowym,
tylko z danymi), utracone zostały partycje.

Na mój gust uszkodzona/skasowana została tablica partycji na tamtym
dysku. Coś mi się we łbie telepie, że był taki programik do
odtwarzania tablicy partycji. Szukał tych "zaginionych" partycji, czy
jakoś tak. Może mi ktoś przypomnieć?

Ew. inne sugestie co w takiej sytuacji zrobić?

Dzięki :)

--
żuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl