Re: konczy sie gwarancja - jak uszkodzic kompa?

Autor: Lord Vader <pvrfvhyn+ROT13_at_interia.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 00:04:27 MET

Dnia Wed, 24 Nov 2004 13:50:56 -0600, poplecznik Rebelii Pszemol zeznał(a)
podczas tortur:

> To, że tak się sprzedaje to jedno, a czy to wynika z licencji to drugie.
> Zakup Windows OEM z klawiaturą czy myszką byłby zgodny z licencją tylko
> wtedy, gdy Microsoft uzna klawiaturę/myszę jako intergralną część systemu
> komputerowego w odróżnieniu od urządzeń peryferyjnych i akcesoriów...

Patrz post wyżej, bo nie chce mi się po raz kolejny Ci tego tłumaczyć -
pewnie - ty wiesz lepiej od pracowników przedstawicielstwa Microsoft
Polska.

> Nikogo nie obrażam - zwracam Ci tylko uwagę na dosyć oczywisty dla mnie
> fakt, że jeśli ktoś pracuje w Microsoft to niekoniecznie jego zdanie
> musi być tutaj wiążące - może się po prostu nie znać na rzeczy...
> Pytałem się czy rozmawiałeś z jakimś prawnikiem, bo to prawnicy często
> decydują o interpretacji zapisów licencji - nie sprzątaczki ani nie
> panowie/panie z działu sprzedaży czy obsługi klienta... Rozumiesz ?

Oczywiście że rozumiem, ale panie/panowie z działu sprzedaży zanim taką
informację podadzą klientowi to raczej najpierw mają wykładnię
przygotowaną przez tychże prawników.

> Poza tym - jesli uważasz że posądzenie kogoś że jest sprzątaczem w firmie
> komputerowej jest dla niego obrazą to świadczy to o braku szaczunku do
> pracy sprzątających i tego powinieneś się wstydzić. Żadna praca nie hańbi.
> Nazwanie kogoś sprzątaczką z pewnością nie jest obrażaniem go, natomiast
> Ty nazywasz formę sprzedaży OEM złodziejstwem, czyli sprzedawców złodziejami
> a to już ewidentnie jest obrazą więc zastanów się co mówisz...

Bla bla bla - wszystko zależy od kontekstu i dobrze o tym wiesz - spróbuj
do kogoś wchodzącego np. do lokalu powiedzieć "gdzie idziesz śmieciarzu"
- zobaczymy czy reakcja będzie taka sama jak gdy powiesz "gdzie idziesz
dyrektorze".
Ja nie nazwałem złodziejstwem formy sprzedaży OEM , tylko praktyki
polegające na działaniach niezgodnych z licencją OEM i wprowadzaniu w błąd
klientów.

--
Pozdro: Maciej