Re: nietypowy problem - karta graficzna+monitor

Autor: Bartosz Åšmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 20:31:19 MET

On Wed, 24 Nov 2004 18:10:58 +0100, netcomp <netcomp@gazeta.pl> wrote:

> bardzo prosze o pomoc
> przed wymian± karty graficznej (z GForce2 na Radeon9500) komputer
> startowa³
> za pierwszym naci¶niêciem power
> po wymianie karty startuje srednio po 5 probie wlaczenia

Mam w domu na w jednym komputerze radka 9600xt i monitor rowniez samsunga.
Co jakis czas mam taki sam problem - wlaczam komputer ale na monitorze
ciemnosc, dioda nie zmienia koloru itp. Nie wiem od czego to zalezy
szczerze mowiac. Jakbys wpadl na jakies rozwiazania - daj znac.

PS: karta saphire - wiec chyba to nie wina jednego producenta.

--
  .: Bartosz Åšmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl