nietypowy problem - karta graficzna+monitor

Autor: netcomp <netcomp_at_gazeta.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 18:10:58 MET

bardzo prosze o pomoc
przed wymianą karty graficznej (z GForce2 na Radeon9500) komputer startował
za pierwszym naciśnięciem power
po wymianie karty startuje srednio po 5 probie wlaczenia

dodam, ze dzieje sie to tylko z monitorem ktory mam w domu - troszke leciwy
samsung. sprawdzalem na kilku monitorach w pracy i odpala za pierwszm razem.

co moze byc przyczyną. nie chcialbym zmieniac monitora bo jestem z niego
zadowolony.
czy zmiana karty na podobna (ten radeon jest gigabyte'a) ale innego
producenta moze pomóc ?