dvd-rom sony ddu1611

Autor: Bolesław Jóźwiak <bolek_j_junior_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 20:12:17 MET

witam

dostałem taki napęd

ciekawie się zachowuje:

kiedy jest podłączony do zasilacza (poza komputerem) działa niby normalnie
jak założyć go do kompa (podłączone kable zasilania ide i audio) to póki nie
załaduje się system wszystko jest ok
a po uruchomieniu win XP instaluje się prawidłowo
działa tez prawidłowo do pierwszego wysunięcia tacki potem ani schować ani
nic
i tak do momentu zamknięcia systemu - bo przed zejściem kompa tacka chowa
się sama

O , O
    -

i co to może być ??
czy to przyczyna drivera ??
dlaczego tacka jeździ normalnie jak niema kabla ide ??

cały dzień nad tym siedziałem i nic nie wymyśliłem - pomóżcie

bolo