Re: Notebook HP nx 7010 czy Toshiba Tecra A2?

Autor: Rafał Brzoskwinia <brzosk_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 20:12:08 MET

Użytkownik "Renata" <renata.mizgalaWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:5b3d.000015b8.41a4cd3d@newsgate.onet.pl...

> Mam jeszcze jedno pytanie - oglądałam dzisiaj wspomniane Notebooki.
> Sprzedawcy
> zdecydowanie odradzili mi Toshiby jako najbardziej awaryjne (ponoć od 1,5
> roku
> znacznie pogorszyła się ich jakość). Doradzili mi za to zakup Acera
> 2023WLMI
> (1,6GHz, ATI Radeon 9700, 15,4'') lub HP nx 7010 (podobna specyfikacja jak
> Acer). Czy rzeczywiście lepiej wybrać którąś z tych dwóch marek?

Acer przy tych toshibach to wyglada jak zabawka, Zapytaj czy aby nie maja
ich po prostu na stanie albo czy nie maja lepszych ukladow z
dystrybutorem:-)
Jesli juz masz wybierac to pozostan przy swojej decyzji Toshiba albo HP ,
Acer to troche nizsza klasa
Toshiba swego czasu faktycznie chciala dorownac taniej konkurencji i zaczela
produkowac nieprzemyslane konstrukcje, ale to byly notebooki z najnizszej
polki i maja te czasy juz za soba, Acer tez mial niezle wpadki, wiec nie
kieruj sie opinia sprzedawcy ktory twierdzi ze jedna marka jest ok a inna
bee, ( nie mowie o producentach typu Aristo, portocom, maxdata, CA, medion,
Actina i inne wynalazki bo im faktycznie czasem jakis model sie uda ale to
jest wyjatek potwierdzajacy regule) A sprzedawcom powiedz ze jest juz drugi
dystrybutor, nie tylko techmex, dlatego wszyscy odradzali Toshiby:-)
No to juz wiem ze to nie Ty, bo ta Renata wlasnie dzis przyszla kupic
Toshibe o ktorej mowilem:-)
Przy HP radze dokupic dodatkowa gwarancje do 3 lat kosztuje ok 700 zl i
mozesz ja dokupic do pol roku od zakupu
Rafał