Re: Radiatorki na PIII...

Autor: Marcin Kowalik <mkowalik78_at_go2.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 17:20:33 MET

klimecki wrote:
> jak nie ma kwiatkow w stylu procek przyklejony do kaloryfera (tego duzego)
> to nie widze problemow, jesli jest sklejony to moze byc roznie, ja widzialem
> takiego celerona - przyklejony radiator uniemozliwial podniesienie
> dzwigienki gniazda s370 procka (by wyjac go wraz z kaloryferem) i nie bylo
> jak tego skubanca ruszyc.
> Jesli chodzi o procki slotowe to niespodzianka moga byc nitowane polaczenia
> miedzy plytka cpu a radiatorem - ale mechanicznie da sie to
> rozwierci/poodginac.

Tak, wlasnie chodzi o uklady na Slot1, wiec najwyzej powalcze, ale
bardziej matwilem sie czy z wersji z radiatorem da sie zdjac.
Przyklejony nie jest, bo nikt w nim jeszcze nie grzebal ;)

> Obie powyzsze sytuacje zdazaly mi sie raczej rzadko, wiec badz dobrej mysli,
> bardziej martwil bym sie tym czy duzy radiator liczony pod slabszego procka
> wystarczy do odprowadzenia ciepla z tego silniejszego [zakladam ze zalezy Ci
> na cichym szybkim procku- moge sie mylic:)]

Mysle, ze na tym polu nie bedzie problemu, bo w tych kompach stosowane
sa tez PIII600 i szybsze (nawet mam taki w pracy) zaopatrzone w
identyczne chlodzenie. O to jestem raczej spokojny...

Dziekuje za info!!
Pozdrawiam,
Marcin