Re: Radiatorki na PIII...

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 17:05:46 MET

jak nie ma kwiatkow w stylu procek przyklejony do kaloryfera (tego duzego)
to nie widze problemow, jesli jest sklejony to moze byc roznie, ja widzialem
takiego celerona - przyklejony radiator uniemozliwial podniesienie
dzwigienki gniazda s370 procka (by wyjac go wraz z kaloryferem) i nie bylo
jak tego skubanca ruszyc.
Jesli chodzi o procki slotowe to niespodzianka moga byc nitowane polaczenia
miedzy plytka cpu a radiatorem - ale mechanicznie da sie to
rozwierci/poodginac.
Obie powyzsze sytuacje zdazaly mi sie raczej rzadko, wiec badz dobrej mysli,
bardziej martwil bym sie tym czy duzy radiator liczony pod slabszego procka
wystarczy do odprowadzenia ciepla z tego silniejszego [zakladam ze zalezy Ci
na cichym szybkim procku- moge sie mylic:)]
pozdrawiam
kp