Re: Monitor 19" Samsung 997DF opinie

Autor: tHe mRuWa <mru_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 15:50:00 MET

W artykule news:co21rn$nb8$1@news.onet.pl,
niejaki(a): GabRych z adresu <alone@go2.pl> napisał(a):

> Cos sadzicie o monitorze Samsunga 997DF przymierzam sie do jego kupna
> jednak nie wiem czy brac Nec'a 991SB czy tego Samsunga

Takie porownanie nie ma sensu wogole, bo te monitory
laczy tylko tyle ze oba sa 19". Zupelnie inny kineskop.

Do tego Nec'a mozna tylko porownac nie wiele drozszego
Samsunga 959NF, a jesli tak to wtedy oczywiscie ten
samsung bedzie lepszy. I nie tylko dlatego, ze ma lepsze
parametry (np. pasmo video o 40% szersze). Widzialem
oba w akcji i 959nf bardziej mnie przekonal do siebie i
wzialem jego:)

Inna sprawa ze doslownie wszystkie sztuki tego samsunga,
ktore przychodza do dystrybutora - rozchodza sie na pniu.

Wiec z tych dwoch tylko Nec(diamondtron) albo poszukaj 959nf:)

--
gg