dwie karty graficzne

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 15:48:48 MET

Czy mozna miec jednoczesnie dzialajace karty graficzne? Chodzi mi o PCI
i AGP - nie interesuja mnie GF 6800 na PCI-Express polaczone mostkiem.
Cos takiego probowalem, ale w biosie jak ustawie, zeby inicjowalo
pierwsze AGP, to wtedy karta na PCI wogule nie dziala. Jak zmienie w
biosie na PCI, to dziala PCI a AGP nie. Obecnie mam 9800PRO i chcialbym
jakas niezbyt droga grafike na PCI z wyjsciem na TV. Chcialbym poprostu
sobie grac w gry, a zonie puscic sygnal z karty sat na TV. Obecnie mam
skystar2 rev.2.6B

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl