Re: Air-Duct w ModeCom Prostation

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 14:22:28 MET

Dnia 23 Nov 2004 23:08:36 +0100, Juras napisał(a):

> ... jasne ze tak masz racje a mnie sie cos popitolilo.Aby obnizyc temp
> procka serwis sugeruje aby przeniesc wiatrak(Arctic Cooling Pro TC) ktory
> wdmuchuje powietrze z produ obudowy(ponoc niewiele to daje) na bok do wlotu
> tuby.
I tak i nie :-)
Niewiele daje gdy taki wlot z przodu zakryty jest debilnymi "zaluzjami"
durna perforacja itp.
Ale z drugiej strony wentyl w tubie dostarcza powietrze na procek. Zauwaz
jednak ze te tuby sa regulowane (dlugosc) i jesli ladnie przystaje od
wentylatora na procku to powinno wystarczyc bez wspomagania.
Wentyl z przodu natomiast bedzie rowniez chodzic dyski a nietore to bardzo
lubia

> Tym samym ma "napedzic" wiecej powietrza do procka.Komp jest nowy dopiero co
> odebrany ze sklepu i mocno niestabilny(na roznych systemach).Myslalem ze to

Patrzyles jak sie zachowuje po wlaczenu sfotcoolera w stylu s2kctl.exe ?
Poza tym dziwne to wszystko jednak bo 2800+ jest cieply ale raczej nie az
tak zeby przy odpowiednim coolerze nie mogl chodzic bez tzw. tuby.

> chodzi o temperature ale chyba jednak to co innego.Co prawda temp szybko rosnie
> (do ok 60 st) ale system resetuje sie tez krotko po uruchomieniu.

moze masz ustawione w bisie odcicnanie przy okreslonej temperaturze?

> Czy taki uklad wiatrakow ma racje bytu(boxowy na procu zasysajacy z boku w
> wlotu tuby i wyciagajacy z tylu)?
> Co moze byc powodem niestabilnosci ?
od przybytku glowa nie boli - jesli tylko nie beda za ostro halasowac. W
tej sytuacji jednak zastanowic sie nalezy czy aby cooler na procku jest
prawidlowo zamontowany. Jesli odnotowywujesz wyskoka temp. a mimo to
radiator jest chlodny to moze oznaczac niewlasciwy montaz tego ostatniego.

> ASUS A7N8X-X Sempron 2800+ Samsung Spin 80 GB Kingston 512 400 MHz 3cl Gygabyte
> 9550 ModeCom(Feel) 350 W(wiem wiem ale dobrze trzyma napiecia)
Ja ostatnio doplacilem i kazalem podmienic na Modecoma 300GT (zeby bylo
ciekawiej to byl 300GT jaki mieli - resta to byly 300GTF :-| )

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]
[Gainward GF4-PP Ti4200@4800, Viewsonic VX900-2, Winfast TV2000 ]