Re: Air-Duct w ModeCom Prostation

Autor: Juras <jurekadWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 23:08:36 MET

> Nie wiem czy dobrze zrozumialem - zakladamy za tuba zasysa chodne powietrze
> z zewnatrz komputera w kierunku procesora?

   ... jasne ze tak masz racje a mnie sie cos popitolilo.Aby obnizyc temp
procka serwis sugeruje aby przeniesc wiatrak(Arctic Cooling Pro TC) ktory
wdmuchuje powietrze z produ obudowy(ponoc niewiele to daje) na bok do wlotu
tuby.
Tym samym ma "napedzic" wiecej powietrza do procka.Komp jest nowy dopiero co
odebrany ze sklepu i mocno niestabilny(na roznych systemach).Myslalem ze to
chodzi o temperature ale chyba jednak to co innego.Co prawda temp szybko rosnie
(do ok 60 st) ale system resetuje sie tez krotko po uruchomieniu.
Ponoc zaistnial konflikt z karta radiowa DLinka(w co nie wierze).
Czy taki uklad wiatrakow ma racje bytu(boxowy na procu zasysajacy z boku w
wlotu tuby i wyciagajacy z tylu)?
Co moze byc powodem niestabilnosci ?

ASUS A7N8X-X Sempron 2800+ Samsung Spin 80 GB Kingston 512 400 MHz 3cl Gygabyte
9550 ModeCom(Feel) 350 W(wiem wiem ale dobrze trzyma napiecia)