Re: Karta dzwiekowa-autowlaczanie sie komputera.

Autor: pyszysty <nieznosnik2_at_tlen.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 12:23:56 MET

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:co1j0r$4kt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Aaatam... Warto sie tak meczyc dla plyty glownej PCChips
> i najtanszej karty muzycznej na rynku? :> LOL

Gwoli scislosci - plyta jest ECS (PCChips robil to samo - to fakt)
Nie meczylbym sie, ale zdarza mi sie zostawiac kompa lub zasypiac przy
wlaczonym. Normalnie ladnie i grzecznie wylaczal sie po takim czasie, jaki
ustawilem. A jakos nie lubie wylaczac komputera wyciagajac wtyczke z
gniazdka. Ehh widze, ze nikt nie ma pomyslu jak to obejsc. A wrzucanie w
trybie standby, no coz, zazwyczaj wylaczam jak cos instaluje, ale jak sie
czlowiek spieszy.:)

P.