Re: HUB USB i kamera

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 12:23:07 MET

Dnia Wed, 24 Nov 2004 12:12:33 +0100, "Tofik" <pafio@wp.pl>
napisał(a):

>Taa, a ja dysponuje trzema gniazdkami elektrycznymi każde 230V, czyli razem
>prawie 700.Dokupie jeszcze pare przedłużaczy i zakładam elektrownie...

Probowalem im to najpierw grzecznie tlumaczyc, ale widac to juz
starszaki, z zerowki, oni wiedza lepiej. Ale nie o tym, ze na newsach
NIE MA WCINANIA, albowiem kazdy pisze gdzie uwaza. I jesli ma
cos do powiedzenia, ale skad oni akurat TO maja wiedziec...

Potem sie czyta wynurzenia takich fahofcow, ktorzy zrobili format
a dalej im nie dziala. :-))) Bo format jest wedlug nich dobra
recepta na lupiez, parchy i komputer wyleczy tez.

--
Adek
http://adek124.republika.pl/