Re: Dziękuję energetykom :)

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 10:43:46 MET
Message-ID: <Xns95AB6D2556B26mbien@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Andre <andre_cut_hull@poczta_cut_.pl> wrote:

>> Ostatnio bawiłem się ustawieniami w starym złomie AMD K6II-500Mzh.
>> Po odpowiednich ustawieniach ilość klatek w Quake I wzrosła o ~35%.
>
> z 10 od 13.5 ? :)

            Jak ktos jest "zdolny inaczej" to pewnie tak ustawi, ale nawet QIII
na K6-2 500 MHz i TNT2 w 800x600 dziala na 30-60 FPS w zaleznosci od sceny
o wspomnianym Q I nawet z nowymi portami OpenGL [tejanero itp] nawet nie
mowiac. Wbrew temu co wydaje sie swiezakom z nowo kupionymi P4 ~3,6 GHz.
gierka z nadal niezla grafika jaka jest QIII ma po prostu male wymagania
sprzetowe bo taki hardware byl wtedy "na stanie" i trzeba bylo
optymalizowac silnik, z czasem programisci coraz mniej sie staraja i byle
g* ma wymagania z kosmosu [patrz np: Doom III z grafika _baaardzo_
przecietna]. Kto pamieta jak dzialal i wygladal np: Forsaken na takim
sprzecie jak K6 200 i Riva128 te wie o co chodzi. Gierka dzialala na 50-120
FPS i wygladala pieknie [brak charakterystycznego dla R128 ditheringu. Po
prostu programistom sie chcialo. Jakby dobrze zobptymalizowac silniki to do
wspolczesnych gierek spokojnie powinien wystarczyc CPU ~1 GHz i grafika o
mozliwosciach powiedzmy GF2Ti.

-- 
Epox 8RDA3I; AXP TBB0 1900 MHz 400/400; 512MB PC3200 Infineon; TTC-D5TB/4TC
SamsungSM750P; R9550 400/500; SkyStar 2.6C; SBLive1024 & Hitachi CXW700/E85
EIDE: B.IV 80GB; B.5400.1 40 GB; CDRW Teac CD-W58E; DVDRW LiteOn SOHW-1633S
NET: LT1648C-TV5 V.92; COMPAQ NC3121 & RTL8180L 802.11b w/Hiperlink HL2419Y
Received on Wed Nov 24 11:05:27 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 24 Nov 2004 - 11:51:28 MET