Re: Canon IP 1000

Autor: Lord Vader <pvrfvhyn+ROT13_at_interia.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 09:57:15 MET

Dnia Wed, 24 Nov 2004 00:05:06 +0000 (UTC), poplecznik Rebelii RusH
zeznał(a) podczas tortur:

> opony do samochodu tez zakladasz kazda inna ? trzeba myslec albo zejsc
> z tego swiata - w miare proste, to sie nazywa ewolucja

O czym ty mówisz? zupełnie bez sensu - przecież mówię wyraźnie że jak za
pierwszą wymianą tuszy trafisz na zdupczone zamienniki to głowica siądzie
nie po 2 latach tylko wcześniej.

> Canony maja jedna glowice

Tu masz rację - pipło mi się - są po prostu albo czarne albo kolorowe.

> serwis ? drukaret sie nie naprawia, jedyna forma naprawy to wymiana
> glowicy - nawet moja dziewczyna sobie z tym poradzila

Swietnie, że tak uważasz - to poproś żeby naprawiła mi mojego epsona A3 -
siadł w nim silniczek - a może mam drukarkę wypierniczyć z tego powodu?

> wole miec orginalna glowice

Ale piszesz raz o cenach zamienników (do canona) raz oryginałów (do HP) i
przekłamujesz w ten sposób obraz całości

> argumenty, HP 3650
> drivery do pupy, HP na swojej stronie ma 6 textow o bledach w driverach
> .. dobrego drivera nie maja :)

LOL - 6 tekstów o błędach a ile sprzedali tych drukarek? weź mnie nie
dobijaj - stery faktycznie nie powalają z nóg (canon ma IMO lepsze) ale
bez przesady.

> polemnosc tusza 10ml :DDDDD
> cena tusza 74zl

No i tu niestety jest pies pogrzebany - eksplatacja canona jest
kilkukrotnie tańsza od HP (nie biorąc pod uwagę głowicy).

--
Pozdro: Maciej